מתי מומלץ לבצע השתלת שיניים?

השתלת שיניים

השתלת שיניים, או שתלים דנטליים, מאפשרים למטופלים רבים ליהנות מחיוך מלא, יפה ובריא למראה, גם אם עברו עקירות מרובות, או פשוט איבדו שיניים. זהו טיפול שניתן לבצע במקום שימוש בשיניים תותבות ולכן הוא נחשב מהפכני וחדשני במיוחד. אבל למי הוא מתאים ומתי אפשר לבצע אותו?

מה קורה כאשר חסרות שיניים בלסת?

חיסרון של שיניים מרובות בלסת עשוי לגרום לשקיעה של עצם הלסת ולמראה של פה זקן ועייף. נוסף על כך, יש למצב זה השלכות בריאותיות ותפקודיות. כדי למנוע מצב זה מלהתרחש, כדאי לבצע השתלת שיניים של כתרי זירקוניה או אחרים, שתמנע את ההידרדרות של הלסת.

איך מאבדים שיניים?

שיניים חסרות בפה הן תוצאה נפוצה במיוחד של עקירת שיניים הרוסות, שלא טופלו בזמן בעקבות עששת חמורה, חורים ואבנית. אמנם רוב אצל רוב האנשים מדובר על עקירת שיניים בודדות  לאורך החיים, אך לעיתים אלה שיניים קדמיות, שאי אפשר להסתדר בלעדיהן ולו רק מסיבות אסתטיות.

דרך נוספת לאבד שיניים היא בגלל חבלה חמורה, כמו תאונת דרכים, מקרה אלימות, נפילה בעת רכיבה על סוס ועוד. אובדן שיניים בגלל חבלה יכול להיות חמור עד כדי איבוד מספר גדול של שיניים, בדרך כלל קדמיות. במקרה כזה המטופל סובל לא רק מבעיה אסתטית אלא גם מקושי ללעוס, לדבר, לתפקד ועוד.

האם השתלת שיניים מתאימה לכל אחד?

כדי לבצע השתלת שיניים או ציפויי חרסינה בקרית מלאכי יש צורך במערכת חיסון בריאה, עצם לסת חזקה ובריאות איתנה.

לכן, קשישים עם מחלות מסוימות לא יכולים לעבור השתלת שיניים. גם ילדים עשויים להזדקק להשתלת שיניים, בעיקר בעקבות חבלה ולכן יש רופאים מתמחים בהשתלת שיניים בילדים.

לסיכום, השתלת שיניים ניתנת לביצוע כמעט בכל מקרה של מחסור בשיניים, הפוגע באיכות החיים. למידע נוסף – צרו איתנו קשר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פסים למניעת החלקה
בלא מעט מבנים, בין אם אלה מבנים ציבוריים, מסחריים, מבני חינוך, מבני בריאות ומבנים אחרים, אנחנו יכולים...
קרא עוד »
פבר 14, 2018
סיבות לורידים בולטים
הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות, בעיקר אצל אנשים מבוגרים, ורידים בולטים. זו תופעה מוכרת לרוב אצל נשים,...
קרא עוד »
מרץ 20, 2018
קוסמטיקאית רפואית
הקוסמטיקה הרפואית, הפכה להיות אחד מהתחומים המפותחים יותר בשנים האחרונות. קוסמטיקאית רפואית, עוברת...
קרא עוד »
מרץ 02, 2017